Nazywam się Anna Klich.
Lubię pomagać. Lubię reklamę. Lubię wyzwania.
To, co robię, robię z pasją i zaangażowaniem.
 
Więc jak mogę Ci pomóc?

JESTEM

specjalistą ds reklamy i marketingu

j

seocopywriterem, copywriterem i twórcą treści

certyfikowanym trenerem cashflow

Najczęściej pierwszym krokiem do nawiązania współpracy jest spotkanie. Poświęcam na nie od 30 – 60 min, w trakcie których usiłuję dowiedzieć się, jaki kłopot mogłabym Ci pomóc rozwiązać. Zwykle po takim spotkaniu robię krótkie podsumowanie mailowe, w którym zaznaczam w jakim stopniu i na jakim obszarze możemy razem pracować. To do Ciebie należy decyzja, czy współpraca dojdzie do skutku, czy też nie.

Jeśli zdecydujesz się nawiązać relację i podjąć współpracę w oparciu o maila podsumowującego nasze pierwsze spotkanie, przygotowuję plan pracy i standardową umowę. Dopiero po podpisaniu tej ostatniej mogę z czystym sumieniem zabrać się do pracy. W zależności od ustaleń pierwszym lub jednym z pierwszych kroków jest przygotowanie audytu reklamowego. To profesjonalne narzędzie, dzięki któremu wiemy, ile pracy i w jakich obszarach należy włożyć, by osiągnąć zamierzony efekt i zrealizować cel.

Od zawsze moim marzeniem było pomaganie ludziom. Zaczęło się od różnego rodzaju wolontariatów, w tym oczywiście udział w finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i współpracy z fundacjami, jak na przykład Fundacja Pod Jednym Dachem. Odkąd pamiętam miałam przysłowiowe milion pomysłów na minutę; pomysłów, które kreatywnie, z pasją i poświęceniem konsekwentnie wcielałam w życie. 
Od 10 lat zajmuję się szeroko pojętym marketingiem i reklamą. Zaczynałam, jak wielu, pracując „na słuchawce” i przeszłam długą drogę od pracownika działu obsługi klienta do kierownika działu obsługi klienta. Specjalista ds marketingu i reklamy, specjalista ds pozyskiwania i obsługi klienta, pracownik działu handlu i reklamy… Wbrew pozorom za każdym razem chodziło o jedno – sprzedaż.
Od 6 lat aktywnie uczestniczę w szkoleniach i konferencjach branżowych, wciąż dbając o to, by moje doświadczenie poparte było wiedzą z najwyższej półki. A dodatkowo – potrafię spojrzeć na reklamę z punktu widzenia reklamodawcy i reklamoodbiorcy.

Codziennie spotykam ludzi, którym potrzebna jest moja pomoc. Jestem specjalistą do spraw marketingu ze specjalizacją marketing w turystyce oraz SEO copywriterem.

Pomagam hotelom, ośrodkom wypoczynkowym, pensjonatom i obiektom turystycznym w uporządkowaniu spraw związanych z reklamą i pozyskaniem klienta. Doradzam w oparciu o swoje doświadczenie i przygotowany audyt najlepszą możliwą linię marketingową, która wykorzysta potencjał lokalizacyjny, unikalne walory obiektu oraz dotychczasowo prowadzone działania. Podpowiadam, które formy reklamy są skuteczne i jak zamienić te pozostałe na działania przynoszące realne korzyści.

Wiem, że jestem skuteczna, bo robię to, co kocham.

Dlaczego każde zlecenie zaczynam od briefu?

Dla mnie brief to podstawa, ale nie zawsze przesyłam klientowi plik do wypełnienia. Częściej zdarza mi się po prostu poświęcić czas na wypełnienie briefu na spotkaniu. Dzięki temu każdy z moich partnerów biznesowych jest dopieszczony, a ja mam pewność, że w treści briefu znajdzie się dokładnie to, czego potrzebuję. Jeśli zależy nam na dobrym, funkcjonalnym projekcie – wygospodarujemy wspólnie czas na dopięcie szczegółów pracy.