Biznes - Szkolenia - Reklama

Select Page

DLA BIZNESU

Czym są prawa autorskie i kiedy musimy o nich pamiętać?

Czym są prawa autorskie i kiedy musimy o nich pamiętać?

Czym są prawa autorskie? Prawo autorskie to indywidualne prawo własności dotyczące np. autorskich treści, zdjęć oraz pomysłów. Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z 1994 roku (z późniejszymi zmianami) określa, jaki jest przedmiot prawa autorskiego, kto jest...

czytaj dalej
S.M.A.R.T.

S.M.A.R.T.

Co to jest S.M.A.R.T.? SMART to Twój sposób na sukces i osiągnięcie celu. Naprawdę! Jeśli chcesz osiągnąć sukces najważniejsze są trzy rzeczy: określenie celu, motywacja i ciężka praca. Jeśli któregokolwiek elementu z tego składu zabraknie siłą rzeczy nasz cel...

czytaj dalej
Dress code, czyli casual business.

Dress code, czyli casual business.

Jak ubrać się do pracy? Jak wyróżnić się, pokazać swój styl, zachowując jednocześnie zasady dress code? Modowy savoir - vivre Z francuska brzmiąca nazwa kryje za sobą po prostu znajomość tzw. "dobrego tonu", obowiązujących zasad, form towarzyskich i reguł...

czytaj dalej
Kiedy musimy zgłosić bazę maili do GIODO?

Kiedy musimy zgłosić bazę maili do GIODO?

Czym jest GIODO? GIODO, czyli Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych to instytucja państwowa, która w praktyce dba o to, żeby nasze dane osobowe, jeśli trafiają do jakiejś bazy danych były wykorzystywane zgodnie z przeznaczeniem. Chodzi o to, żeby nasze dane...

czytaj dalej
5 prostych tricków na wypozycjonowanie strony www

5 prostych tricków na wypozycjonowanie strony www

Pozycjonowanie... Dla jednych jest ono niepotrzebnym balastem finansowym. Inni z kolei nie wyobrażają sobie pozyskania klienta bez wypozycjonowanej strony. I w efekcie albo płacą profesjonalnym firmom za pierwsze miejsce w wyszukiwarce, albo odpuszczają temat....

czytaj dalej
Z poligrafią za pan brat – wizytówki

Z poligrafią za pan brat – wizytówki

Materiały drukowane Nie byłoby reklamy bez materiałów drukowanych, które, nie ukrywajmy przekazujemy naszym potencjalnym klientom. Począwszy od ulotek, poprzez wizytówki, foldery, na plakatach i bannerach skończywszy - to wszystko drukujemy po to, by dać się poznać,...

czytaj dalej
Dlaczego każde zlecenie zaczynam od briefu?

Dlaczego każde zlecenie zaczynam od briefu?

Niezależnie od tego, czy pracuję z klientem długo-, czy krótkoterminowo ZAWSZE moja praca zaczyna się od dwóch rzeczy: po pierwsze – od rozmowy, podczas której określamy jaki problem ma klient lub jakie ma zapotrzebowanie, po drugie – od wypełnienia briefu. Po co...

czytaj dalej