Filozofia WHALE DONE, czyli czego możemy nauczyć się od orek.

Czym jest WHALE DONE? Whale Done to parafraza słów Well Done (w wolnym tłumaczeniu "dobra robota"). Skąd jednak wzięło się to określenie? Aby odpowiedzieć na to pytanie należy sięgnąć po książkę Kena Blancharda. Filozofia Whale Done, to...

Czym są prawa autorskie i kiedy musimy o nich pamiętać?

Czym są prawa autorskie? Prawo autorskie to indywidualne prawo własności dotyczące np. autorskich treści, zdjęć oraz pomysłów. Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z 1994 roku (z późniejszymi zmianami) określa, jaki jest przedmiot...

5 najczęściej popełnianych błędów podczas pisania e-maili

Pisanie e-maili to sztuka Wcale nie jest to taka prosta sprawa, jak by się wydawało. W obecnych czasach mail jest jedną z podstawowych form kontaktu. Jest tani, szybki i bezpieczny, a poza tym pozostaje w formie zapisanej. Oczywiście dużo...

S.M.A.R.T.

Co to jest S.M.A.R.T.? SMART to Twój sposób na sukces i osiągnięcie celu. Naprawdę! Jeśli chcesz osiągnąć sukces najważniejsze są trzy rzeczy: określenie celu, motywacja i ciężka praca. Jeśli któregokolwiek elementu z tego składu zabraknie siłą...

Dress code, czyli casual business.

Jak ubrać się do pracy? Jak wyróżnić się, pokazać swój styl, zachowując jednocześnie zasady dress code? Modowy savoir - vivre Z francuska brzmiąca nazwa kryje za sobą po prostu znajomość tzw. "dobrego tonu", obowiązujących zasad, form...

Kiedy musimy zgłosić bazę maili do GIODO?

Czym jest GIODO? GIODO, czyli Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych to instytucja państwowa, która w praktyce dba o to, żeby nasze dane osobowe, jeśli trafiają do jakiejś bazy danych były wykorzystywane zgodnie z przeznaczeniem. Chodzi o...

5 prostych tricków na wypozycjonowanie strony www

Pozycjonowanie... Dla jednych jest ono niepotrzebnym balastem finansowym. Inni z kolei nie wyobrażają sobie pozyskania klienta bez wypozycjonowanej strony. I w efekcie albo płacą profesjonalnym firmom za pierwsze miejsce w wyszukiwarce, albo...

Z poligrafią za pan brat – wizytówki

Materiały drukowane Nie byłoby reklamy bez materiałów drukowanych, które, nie ukrywajmy przekazujemy naszym potencjalnym klientom. Począwszy od ulotek, poprzez wizytówki, foldery, na plakatach i bannerach skończywszy - to wszystko drukujemy po...

Dlaczego każde zlecenie zaczynam od briefu?

Niezależnie od tego, czy pracuję z klientem długo-, czy krótkoterminowo ZAWSZE moja praca zaczyna się od dwóch rzeczy: po pierwsze – od rozmowy, podczas której określamy jaki problem ma klient lub jakie ma zapotrzebowanie, po drugie – od...

Bez doświadczenia, czyli cechy dobrego handlowca

Do pracy bez doświadczenia przyjmę... Coraz więcej w internecie pojawia się ogłoszeń o pracę dla handlowców, w których zawarte są kluczowe słowa "bez doświadczenia". O co tak naprawdę chodzi i dlaczego większość firm woli rozpocząć współpracę z...