Copywriting to serce dzisiejszego content marketingu oraz pozycjonowania. Treści, które publikujemy w internecie mają wartość tylko wtedy, gdy są unikatowe. Tutaj nie ma miejsca na błędy! Od dobrego jakościowo tekstu zależy zbyt wiele, więc nie można pozwolić na to, aby był on przypadkowy, czy co gorsza – skopiowany.
Jakość publikacji ma też swoje odzwierciedlenie w pozycjonowaniu organicznym, czyli takim, za które nie płacimy. Google – najpopularniejsza obecnie wyszukiwarka, dbając o jakość promowanych przez siebie treści zwraca baczną uwagę na jakość stron, które pojawiają się najwyżej w wynikach wyszukiwania.
j

Dobra treść to podstawa sprzedaży. Dobry, konkretny opis produktu, czy też usługi niejednokrotnie może zadecydować o wyborze właśnie Twojej oferty spośród wielu innych, dostępnych na rynku. Nie wystarczy napisać, trzeba napisać, tak, by sprzedać, a to nie jest łatwa sztuka nawet w świecie opanowanym przez sieć internetową.